Rüyada Adını Duymak

Rüya tabirleri sözlüğü içinde Rüyada adını duymak ne anlama gelir? islami rüya tabirleri Adını Duymak ruya tabiri ve ruya yorumları adını duymak rüyaları yorumu ile ilgili bilgiler ...

 

Rüyada çağırılmak veya adınızı duymak, sizi sevindirecek çok güzel bir haberin alınacağını gösterir.  

Eş dost arasında daha çok sevip sayılmaya yorumlanır.

Burada ve diğer bütün rüya tabirleri sitelerinde verilen bilgiler, yalnızca yorum niteliğindedir. Mutlak kesinlik iddia etmez. Aşağıdaki benzer rüyalar başlığı ile rüyanız ile ilgili daha fazla bilgi edinin veyahut bilginizi arttırmak için bir sonraki konumuz olan Rüyada Haşarat Görmek adlı yazıyı okuyun.

 

Yorumlar

#1 ,

Ramazana girerken ramazan arifesinde evime gündüz vakti hırsız girdi.maddi anlamda altınlarımı alarak 8000 tl zarar verdi.olay yeri inceleme bir şey bulamadı.. zaman içinde çevremdekilere dikkat ettim bir şüpeli dikkatimi çekti her gün yüzyüze baktığım biri komşum....22.09.20010 çarşamba günü akşamı bir arkadaşımla görüştüm bana belki kafana takacaksın ama ben bir rüya gördüm dedi.hayırdır dedim bana rüyasında bir sesin hırsız a şahsı denildiğini duyduğunu o şahsında tek başına bir alanda durduğunu söyledi ismi verilen şahıs ve gördüğü şahıs benim şüpelendiğim kişi ...bu rüya ne demek oldu anlam veremedim.. bu kişi benim şüpelendiğim bu kişiyi bu şekilde nasıl ismiyle duygu ferdi olarak gördü...yorumlarınızı bekliyorum ..gözüm görmedi dile de getiremiyorummm..şüpemi iftiradan korkarım...ama davranışları değişti uzak soğuk gözlerini kaçırıyor....yardımcı olun kardeşler aklımı oynatacağım..suyumu içen yemeğimi yiyen komşum..bana akıl verin kardeşler..


#2 ,

Sevgili Saadey Aydın hanımefendi, Rüyama cevap ararken yorumunuzu gördüm ve fıkrımı beyan etmek ıstedım.. Bence karakoldakı ifadenıze suphelendıgınız ınsanın ısmını vermelısınız, en azından bı ıfadesını alsınlar, hıc bısey yapmadan durmayın cunku benımde evıme hırsız gırdı ve cok buyuk maddı kaybım oldu :( Bu yuzden acınızı anlıyorum ve bana gore hırsızlık dunyadakı en adice şey. Yinede Rüya'dan bahsetmeyerek mantıklı bı sebeple polislere bu kişiden şüphelendığınızı soylemelısınız.. İsterseniz önce bi istihare ye yatın... Ama bunu mutlaka yapın bence çünkü benım eşyalarımı çalan erkek arkadaşımdı ve ben ondan şüphelendım ama şıkayetcı olmadım, o olamaz dedım emın olamadım ve bu seferde arabamı soydu, yani eğer bişey yapmazsanız yıne yapacaktır bu yuzden mutlaka bişeyler yapn, inanın çşok üzüldüm umarım bundan sonra boyle bı sıkıntı yaşamazsınız... Son olarak da evınıze sıgorta yaptırın, sıgorta sırketerı cok ucuza yapıyorlar bunu, yangın-sel-hırsızlık vs. için ve gerçekten uygun mesela evde 30 mılyarlık eşyanız varsa yıllık 200 lıraya sıgortalatabılıyorsunuz ve hırsızlık olursa sıgorta sırketı çalınan şeylerınızın parasını sıze nakıt olarak verıyor... Allah yardımcınız olsun...


#3 ,

ben rüyamda annemin tanıdığı kişinin nilüfer hanım olduğunu öğrendim ve nilüfer hanım bana yardım edecekmiş rüyamda bu ne anlama geliyosadece görüntü olarak görmedim ses olarak konuşma geçiyo aramızda iş bulma konusunda


Rüyada ne gördünüz? Rüyanızı anlatın, bilenler yorumlasın...