Rüyada Araba Görmek

Rüya tabirleri sözlüğü içinde Rüyada araba görmek ne anlama gelir? islami ruya tabirleri Araba ruya tabiri ve ruya yorumları araba rüyaları yorumu hakkında bilgiler ...

Rüyada herhangi bir arabayı görmek, rüya sahibi için geçim hususunda aldığı tedbire delâlet eder. Bir kimse rüyada arabaya bindiğini görse, uzun ve zahmetli bir yolculuğa çıkacağına delalet eder. Kaza yapmış araba büyük bir mevki sahibi olmaya; yuvarlanmış araba, itibarınızın kısa süreli olacağına; araba altında kalmak, zenginliğe veya büyük bir mirasa; arabanın peşinden koşmak, uzun süreli işsizliğe yorumlanır.

Arabaya binmek işlerinizin iyiye gideceğine ve bir terfii edeceğinize işarettir. dolmuş yapan arabaya binmek, güzel geçecek ticari amaçlı bir yolculuğa çıkacağınıza işarettir.

Atlı araba, başarıya gidilecek anlamındadır. Otomobil ise sıkıntıya işarettir. Otomobil kullanmak, kendi hatası yüzünden bir sorunla karşılaşacağı anlamına gelir.Rüyada herhangi bir arabayı görmek, rüya sahibi için geçim hususunda aldığı tedbire işarettir. Rüyada arabaya bindiğini görmek, büyük bir mevkiye erişmeye delâlet eder. Arabadan inmek bunun zıddı ile tâbir olunur. Arabaya binmek hayırlı bir evlâda da işarettir.Yine rüyada arabaya bindiğini görmek, devlet adamları tarafından gelecek izzet ve yüksekliğe veya erişilecek şerefe delâlet eder. Rüyada araba vapuru görmek, hayırlı, sevinçli ve bereketli bir sefere işarettir.

Rüyasında bir otomobil kullandigini görmek bulundugu iste basarili bir idareci olduguna; memur veya isçi degil de halkdan biri ise, onlar tarafindan sevildigine ve becerikliligi yüzünden onlarin hükümetle olan islerinde aracilik yaptigina delalet eder. Bir otomobilin içinde oldugunu görmek, bir suçtan dolayi tutuklanacagina ve sonra suçsuzlugu anlasilarak tahliye edilecegine delalet eder. At arabası ile seyahat etmek, hiç bir zaman bir arabaya sahip olunamayacağına, arabaya binmek, büyük bir mevkiye ulaşılacağına, arabadan inmek, mevkii kaybına, kaza yapmış bir araba görmek, kısa süreli bir şerefe nail olmaya, arabayı yüklü görmek, yapacağınız işlerle ilgili büyük bir cesaret duyacağınıza işarettir. Arabaya binmek hayırlı bir evlad ile de tabir olunur. Ve yine arabaya bindiğini görmek, devlet adamları tarafından gelecek izzet ve yüksekliğe veya erişilecek şerefe delalet eder.

Burada ve diğer tüm rüya tabirleri sitelerinde sunulan bilgiler, sadece yorum amaçlıdır. Mutlak kesinlik iddia etmez. Daha aşağıda bulunan benzer rüyalar başlığı ile gördüğünüz rüya hakkında daha fazla bilgi edinin veya dilerseniz bir sonraki konumuz olan Rüyada Çamurlu Yol Görmek adlı yazıyı inceleyin.

Yorumlar

#1 ,

bir araba aldim 3 tane anahtar elimde ucunden biri kirik o arabayi parkire ettim ondan sonra bir ufak arabayla gittim diger bir arabayi almaya oglum ile birlikte satin aldigim arabayi polisler tarafindan alinmis bir cok arabalar polisler tarafindan alinmisti onlarla birlikte benim de arabam

#2 ,

rüyamda sehrin ortasında yol çalışması yapılıyor. her taraf toprak yığılı iş makineleri toprakları kazıyor. yol yapmaya çalışıyor.yolu yeterli olmadığı için genişlettiklerini söylüyorlar toprak dağ gibi olmuş aşağıya doğru meyil vererek yapıyorlar. dargın olduğum kuzenimle yoldan yürüyoruz. bir ara yolun üstünde beraber yürüyoruz sonra o yolun üstünde bende yolun kenarında yürüyorum aşağısı uçurum gibi çukur. ben tutunuyorum kuzenim sen benim için önemlisin sakın düşme diyorben sonra yine yola çıkıyorum. Sonra yolun bitime geliyoruz. toprak yola girip dar bir yerden geçiyoruz. kuzenim içinde tanıdığım bir akrabam olan minibüse biniyor. ben binmiyorurm babamı bekliyorum babam beni almaya geliyor. kuzenim bana bakıyor ve minibüs hareket ediyor. sonra fark ediyorumki bizin mahalleye giden minibüs o.

#3 ,

gecmiş olsun ali :) bende sevmedıgım bırıyle evlenmıstım :)

#4 ,

ehehe ali geçmiş olsun hakkatten kötü bişey Allah gerçeği ile karşılaştırmasın. rüyamda tanımadığım bir adam rekor kırıyormuş, ilk rekorunu kırmış ne yaptıda kırdı bilmiyorum başarılıydı sadece, sevinçli sevinçli daha soluklanmadan çamurlu topraklı bi yoldan koşarak önünde çok az olan bir çukur oluyor o aradada arkasında çamurlu dağ jipi görüyorum. o çukura doğru zıplarken elinde bir tane saydam kap oluyor (mutfak robotlarında olanlardan hani) sonra o çupura tam zıplarken o kap ile portakal yakalıyor. portakal nerden geliyor bilmiyorum ama. sevindim sevinicem demeden o çukura düştüğünde sağ bacağı üstüne düştüğünden bacağı üste doğru kırılıyor. adam acı ile zıplıyor orda o adamı izleyen bikaç adam daha vardı o adamın bacağını tutuyorlar çekiyorlar kendilerine doğru adam bağırıyor sonra bacak yerine geri oturuyor ama adam daha acı ile dizini tutuyor. dizi o anda yerine tam oturmamış gibi oynuyor yerinden. daha sonradan az zaman geçince üstünden adamın bacağı iyileşiyor. bi uyandım sonra dizimi tutuyorum korkuyla uyandım açıkçası. Allah hayra vesile etsin inşallah. amin.

#5 ,

rüyamda arabamı bi mini coouper yanına çekiyorum. ama o kadar yakınına çekiyorumki ve yol o kadar bayırki yol vermem gerekiyor, yol verecekken bi anda onun arabasında yola devam ettiğimi görüyorum. kız arkadaşı direksiyonda uyuyor çocukta camdan çıkmış camı temizliyor, ama bu arada arabayı da sürüüyor. neyse biraz gittikten sonra geçtiğimiz yollar dağlardanda yukarıda ve inanılmaz güzel manzaralı yüksek yollar. binlerce metre yüksekten gdiyioruz sanki. sonra ben bi paraşütle 3 metre kadar yükselip denize çakılıorum, bi daha havalanmasını yükselmesini istemiyorum ama rüzgarda tekrar havalanıor ve tekrar aynı iniş, sonrasında toparlıyorum tutyorum paraşütü. ama o arada bu diğer araba hala yanımda, deniziin üzerinde gidiyo sanki. allah hayırlara çıkarır inş. amin

#6 ,

Ya ben istinasız 8 gündür her gece rüyamda araba görüyorum eski arabaya biniyorum arabayı sürüyorum dün geecede mercedes sürdüm bizim önceki arabalrı görüyorumm...nedir bunun hikmeti

#7 ,

rüyamda cok lüks bir arabayı cok güzel deli gibi kullanıyorum ne demek acaba

#8 ,

ruyamda bir otomobilin içerisindeyim ve aracı kullanıyorum arabanın aksamlarından gelen sesle arabadan indim arabanın çevresini kontrol ederken aracın sağ arka tekerinin yerinden kopmuş ve aracın altında kalmış olduğunu gördüm
yorumlarınız için şimdiden tşk ederim

#9 ,

ruyamdasevdımkızarabasürüyor ben yanına binmişim sonraaraba iniyoruz biraz yürüyoruzsevgilimearabayıgitgetir diyorum ben markete gidiyorum dondurma alıyorum marketten cıktımda sevgilim beni bulmadıiçin ağladini gördüm ve burdayımdiyorum sevgilim beni arabaya almıyor ama araba durmadan ben koşup arabsnın kapısını açıp biniyorum sevgilime sarılıp dondurmayı veriyorum biryere gitmedim diyorum ama arabanın arkakoltugunda birtanıdık kadın daha binmiş acaba bunedemek şimdiden tşk

#10 ,

Rüyamda ilk sahip olduğum arabamı gördüm içine binmedimsadece etrafını dolaştım çok iyi haldeydi.Kayın pederi de eski arabasını gördüm o da çok iyi haldeydi,ikisi de ford marka arabalardı .Yorumlarınızı bekliyorum.
Saygılarımla,

#11 ,

nedir bu arabalardan çektiğimiz,anlamıyorum.işleri yok sanki geliyorlar en güzel rüyanın ortasında bitiveriyorlar kara kedi gibi:))Ormandayım balık tutuyorum.(alabalık)tertemiz hava,mangalıda yakmışım,salatayıda hazırlamışım,3 tanede balık yakalanmış tam oltayı çektim balıkları aldım derken altın sarısı bir limuzun arkama gelmiş ona çarpıyorum balıklar suya arkalarındanda ben cumburlop suya.))bir uyandım sırılsıklam terlemişim. ne balık vaar ne dere ne orman nede hava. öldürecek bu arabalar beni birgün. kaç kez böyle oldu yaa, yorumu nedir bilen varmı ?

#12 ,

rüyamda görümcem bir otomobil kullanıyor o arabayı babası almış o kullanıcakmış bende eşime araba vardıda neden araba aldın dedim oda eski model onların arabası dedi bizimkisi yeni dedigörümcem araba kullanmaya calışıyordu onunla okula gidipgelecekmiş güya

#13 ,

rüyamda bir oglum olmuş yanlız oglumu kacırıyorlar benden ben onu arıyorum ailemle arabayla arıyoruz sonunda izine raslıyorum bir kapının önünde kadınlar var
vizi kandırmtekrar arıyorum abimiaya calısıyor eve alabilmek icin ama ben knmıyorum bizi esir almak icin kandırmaya calısıyor ama biz iceriye girmiyoruz uzaklaşmıi gibi yapıyoruz
kadınlar iceri girince geri dönüyorum kapının deliginden bakınca oglumu görüyorum yanındada kücük bir kız cocugu var güya onları evlendiriyorlar
ben bagırıyorum ogluma sesleniyorum yusuf diye sürekli aynı isimle sesleniyorum sonra o sahne gidiyor abimi kacırıyorlarmıi onu öldürceklermiş ben telefon acıyormuşum ve onların sülalesini öldürmekle tehtit ediyorum abimi eger öldürürlerse diye tekrar abimi arıyorum cebini ses yok ama acıklı bir müzük calıyormuş o anda uyandım

#14 ,

rüyamda bir askeri aracı kullanıyorum malzeme götürüyorum.zırhlı bir araç bir ara yolun tersine gidiyorum. daha sonra diger arkadaşlar ikaz ediyor ve dogru yola gidiyorum.kısa bir süre sonra araçla kaza yapıyorum.aracın ön kısmı kopmuş arka kısmıda geride geliyor.hemen karşımda devrilip kalıyor.içinde sayısız mühimmat görüyorum.sizce bu rüyanın yorumu nedir aydınlatırmısınız.tşk ederim.

#15 ,

ben walla normal babamın arabasını suruodum. Acemıce suruodum ama kaza yapmıodum. Tm kaza yapmadıgımıda dusunurken kaza yaptım ve araba hurc oldu. sonra 2. bı ruya gordum ve arabayı yıne kullanıordum . Sozde babam tamir ettirmiş.

#16 ,

Merhaba,

rüyamda kuzenimle bi yerden kaçıyoruz sanki bir anda kendimizi bir asker otobüsünde buluyoruz.Araç sahil kenarında bir yere doğru gidiyo ordan denize uçuyoruz ama bilerek bu onların sözüm ona adetiymiş denizden ben kurtuluyorum önce ama hiç acı çekmiyorum hemen çıkıyorum sudan ardından kuzenim çıkıyo diğer askerler denizde kalıyomuş.Çok etkilendim fakat huzursuz olmadım rüyamdan hiç.Güzeldi.Acaba anlamı nedir.çok merak ediyorum.

#17 ,

rüyamda başka insanların olduğu bir yerdeyim.birisi bana kötü koktuğumu söylüyor.bende hemşire olduğumu hastanede koku sindiğini üzerime söylüyorum.sonra annemle arabaya biniyoruz.arabayı ben kullanıyorum.bir yere gidiyoruz beraber ama arabayı tam park edemiyorum başkasından yardım istiyorum ve arabayı o park ediyor.

#18 ,

çok saçmaydı ama babannem araba kullanıyo ve bütün kamyonlar üstümüze geliyodu kıl payı kurtuluyoruz hepsinden ama en son bir tepeye çıkıyoruz altı uçurum boşluğa düşüyoruz nasıl kalktım bilmiyorum sanırım kabustu !!!!

#19 ,

rüyamda arabamız olmasına rağmen yeni bi araba daha oluyordu.kayınpederimde bize gelmiş oluyordu.eşim kardeşim,görümcem ve kayınpederimle eşimin memleketine dönüyorduk.iki araba ile dönüyorduk.ikinci araba siyah renkliydi.biyerlere gidiyorduk tam hatırlayamıyorum.

#20 ,

rüyamda köyde bir tarlamız var bende ordayım tarlanın yanında beyaz bir otobüs duruyor ben köye doğru ilerlerken bizim köylü tanıdığım ölmüş bir kadın gördüm sırtında odun taşıyordu bu sırada eniştemin kullandığı yanındada tanıdığım ama şuan hatırlayamadığım biri minübüsle yanımızdan gülerek geçiyorlar

#21 ,

rüyadayken, bir galeriden hiç araştırıp sormadan acele acele bitane seçip, 30-35bin tlye sıfır kilometre kırmızı bir araba almışım, fakat arabayı ehliyetsiz kullanarak akrabama gitmişim.. (bu arada ben ehliyeti 1997de 20 yaşımdayken aldım ama bu kadar zamandan sonra hiç bir kez bile direksiyona geçmemiştim, rüyadayken hiç tecrübe olmamasına rağmen güzel bir şekilde kullandğıma kendi kendime şaşırıyordum. ama ehliyetsiz.) ve akraba ziyareti bitip arabaya bindiğimde yolda giderken, bu araba hoşuma gitmediğini anlamaya başlamışım, ve arabayı değiştirmeyi düşünüyorum rüyamda..

#22 ,

rüyamda benim kullandığım bir arabayla bir yokuşu çıkıyoruz.yokuşun çok dik olduğu bir yerde arabadan iniyoruz ve ben arabayı kucaklayarak yokuşun dik kısmını çıkarıyorum.sonra yola devam ediyoruz.yokuşun tepesine geldiğimizde arabadan inip manzarayı seyrediyoruz.aşağıda bir okul görüyoruz.ve güzel bir dağ manzarası.

#23 ,

rüyamda oruçluydum ezan saati orucu mu şeftali ile bozdum daha sonra eşim ben ortağım bir yolda yürümeye başladık. yukarıdan bir tır geliodu. ortadada bir deli vardı ortağım tır deliği ezicek derken deli tırın önüne ip bağladı. önde deli arkada tır koşuolardı. yolun sonuna geldiklerinde deli durdu tır bayırdan aşağı indi. kolundaki ipi çözmek için yarıdım ettik. ip salındıktan sonra tırın arka tarafı alev aldı.o ara polis çağrın jandarma gelsin diorum sonra köy koruyucusu ilgilenmiyo. tır köyün içine doğru inmiş meğer bayırdan aşağısı köy'imiş ben adama bişey oldu die tırı aramaya başladım.mercedes taksiye bindik arabayı sürmeye başladım karşıma otoban yolu çıktı her taraftan yollar vardı. dimdik bir bayırı çıkmam gerekiyodu.arabaya gaz verdim bayırı çıkmaya çalıştım ama çıkamadım tekrar aşağıya doğru indim. eşim sen çekil ben çıkartırım arabayı dedi ve öğlede uyanmışım

#24 ,

rüyamda arabanın bütün lastiklerini patlamış olarak gördüm

#25 ,

Rüyamda biri beni öldürmeye çalışıyor elindeki bıçakla midem hizasında yaralıyor ancak kendimi savunurken ben onu öldürüyorum. Ben kendimi savunmasam o beni öldürcek. Daha sonra bir telefon numarasını arıyorum polis oluyormuş. Polis arabasına benzer bir arabayla birisi geliyor arka kapısındanda dayım iniyor herşeyi anlatıyorum ve benim öldürdüğümü sölüyorum. Onu alın deyip üzerimi değiştirip bende o arabya binip gidiyorum. Olayın geçtiği yer eski oturduğımuz evin apartmanında geçiyor. Üzerimi Değiştirmeye gittiğimde tabi bu öldürdüğüm kişinin bir kaçakçı olduğunu öğreniyorum. 4, 5 tane fotoğraf resmi görüyorum. O kişide sanki bunlardan biriymiş. Allah hayırlara çıkarır inş. yorumlarınızı bekliyorum...

#26 ,

rüyam şöyle RÜYAMDA EV KAPISINI AÇTIM VE YERE OTURDUM ELLERİMİ AÇTIM DUA EDERDİM VE BİRDEN ŞEYTAN BELİME DEYDİ VE SONRA MELEKLER ŞEYTANIN ÖNÜNE GEÇTİ VE BİŞEY YAPAMADI BENİ KORUDU MELEKLER VE DENİZ GÖRDÜM DENİZİN ÜSTÜNDE KARDEŞİMİN RESMİNİ GÖRDÜM AAAA DEMİŞİM BU BENİM KARDEŞİM DEMİŞİM SONRA HERYER TİTRİYORDU DUA EDERKEN SONRA UYANDIM [YORUMUNUZU BEKLİYORUM

#27 ,

Merhaba Hayirli geceler
Rüyamda benim cip arabamı park yerinden çalıyorlar fakat çalanı herkes tanıyor bana anlatıyorlar
Bir türlü çalanı bilemiyorum fakat herkes korkusunda arabayı calanla birlikte oluyorlar beni hedef alıyorlar ben onlardan korkmadan silahli olarak onlarla mücadele ediyorum arabamın çalındığı icinde çok üzgünüm

İslamı olarak yorumunu benim e mailime yollarsanız sevinirim

#28 ,

rüyamda beni istemeye biri gelmiş.ve siyah bir arabası varmış.bana dedi arabam dışarda anahtarları verdi.bende gidip baktım.ama anahtarlar arabanın üsünde kalmış.bırakmışım unutup.daha sonra gittiğimde arabanın üstünde unuttuğum anahtarları almak için arabayı çalmışlardı.buu ona nasıl söylicemi bilemedim.ama söyleidm.oda dedi araba dediğin nedirki cana gelmesin dedi.:))))

#29 ,

İyi günler rüyamda calinan range rover jeepimizi alan kisi geri getiriyor. Çaldığı yere bırakıyor fakat plaka 55 li ve harf olan yerindede Arapça harfler var arabamızı geri getiriyorlar.İkinci rüyam ise bı cayirlik alnda babamin cuZdani düşünüyor kayboluyor cuzdani ben buluyrum islamı yorumunuzu bekliyorum teseekkurler

#30 ,

RÜYAMDA; ÇOK GÜZEL MASMAVİ BİR DENİZ KENARINDA SON MODELŞ BİR ARABAYI BİR ARKADAŞIM SÜRAT İLE DENİZE DOĞRU SÜRÜYOR OLDUKÇA DERİN BİR YERE KADAR HIZLA GİDİP GERİ GELİYOR( AMA BU ARADA BENDE KORKU DOLU ÇIĞLIKLARLA ARKADAŞIMA GERİ DÖNMESİNİ SÖYLÜYORUM) NİTEKİM GERİ DÖNÜYOR SAĞ SALİM DENİZDEN ÇIKIYOR VE BENDE BU KORKUYLA UYANIYORUM. YORUMLARINIZI BEKLİYORUM... TEŞEKKÜRLER

#31 ,

rüyamda eski erkek arkadaşım benin yaşadığım yere geliyo.arabasını park ettiği yer çimenlik çok güzel yeşillik.onunla el ele tutuşup pazar yerine doğru yürüyoruz arkamızdanda annem geliyo.pazar işimiz bitince o tekrar arabasına binip dönüyo..yorumunuz bekliyoru.şimdiden tşkler

#32 ,

ben arkadaşa istihare için yatmıştım o rüyayı o zaman gördüm ben gece istihareye yattım fakat yattığım zaman değide uyandım sabah namazından sonra bu rüyayı gördüm öncelikle belirtmek istedim biraz kafamı karıştırdığı için .rüyam şöyleydi:evin kapısın birisi çalıyor karşımda cüce bir kadın korkuyorum ondan eve girmek istiyor ben de sokmak istemiyorum benim yanımda biriside var ama onu kim olduğunu hatırlamıyorum cüceye evin o olmadığını anlatıyorum kapıyı kapatıyorum daha sonra kapıyı acıyorum heralde onu tam olarak hatırlamıyorum cüce kadın evin bir alt kat merdiveninden merdivenin başında yanında market poşetleri var poşetin rengi genel olrak beyaz bana üst katı gösteriyor. üst katta merdivensiz sadece kapısı olan biyer bende ora olmadığını söylüyorum acaba rüyam istihareye giriyomu yorumu nasıldır.girmiyorsada yorumunuzu alabilirmiyim şimdiden teşekkür ederim

#33 ,

NOT:AFEDERSİNİZ İLK GÖNDERDİĞİM E-POSTA ADRESİNİ YANLIŞ YAZMIŞIM DOĞRUSU BU ADRES.rüyamda sevgilimin arabasını ben alıyorum. bir yerde duruyorum önce sonra bir adam geliyor. arabanın kapılarını açmışım hava alsın diye. ön tarafa geçmeye çalışıyor. bende kapıları kapatıp arabayı çalıştırıyorum. bir ara sokaktan geçecekken çıkmaz sokak olduğunu görüyorum. kadının biri bi alt sokaktan gitmemi söylüyor.sonra bakıyorum ailemden bazı kişiler de arabada.arabanın içi salon kadar büyümüş. ailem arabayı çok beğeniyor.bende salon kadar büyüdü gerçekten diyorum.bir yandan tedirginim ya sevgilim arabayı aldığımı görürse diye.ama yola devam ediyorum. bir yere gelip arabayı park ediyoruz.geldiğimiz yerde bir salon.yorularınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler.

#34 ,

Merhabalar ruyamda sevdigim bir kisiyle birlikte beyaz bir arabanin arka koltugunda oturuyoruz biryerlere gidip geliyoruz.yanimizdada tanıdığım bir cocuk var.yanimdaki adam biseyler ikram ediyor bana şeker ve çubuk krakeri hatirliyorum.ben birlikte gorunmekten korkuyorum ama o birşey olmaz diyor çekinmiyor.

#35 ,

Dün akşam ki rüyamda bir araba kullanıyordum ve yan koltuğum da iki ay önce evlendiğm eşim oturuyor du sanki bana nasıl kullanmam gerektiğini gösterir gibi büyük bir yokuş a geldik ileriye kadar gittim tam üstüne çıkmış ken geri geri tekrar indim eşim çok hızlı çıkmamgerektiğini söyledi ama ben eşime gidemem belki sen cık burayı dedım ve yer değiştirdik o kullandı ve yokuşu çıktık yeni evliyiz ne anlama geldiğini çok merak ediyorum lütfen yardımcı olun

#36 ,

Rüyamda Babamin arabasında tek basima oturuyorum arka koltukta araba kendi kendine yuruyor sonra ben arabayi carpacagini gorunce direksiyona geciyorum kendim suruyorum .
yorumunuzu bekliyorm

#37 ,

Rüyamda gece vakti yağmur yağdığı nı görüyorum.dışarıdayım.ıslanmamaya çalıştığımı hatırlıyorum.yağmur sağanak şekilde değil ama.o arada uzun yıllardır konuşmadığım arkadaşımın arabasına biniyorum.arabayı o kullanıyor fakat biraz hız yapıyor. kazayı kıl payı atlatıyoruz.karşıdan hızla gelen bir arabayla az kalsın çarpışacakken son anda arkadaşım direksiyonu başka bir yöne kırıyor.yorumlarsanız sevinirim.

Rüyada ne gördünüz? Rüyanızı anlatın, bilenler yorumlasın...