Rüyada Bebek Emzirmek

 

Rüya tabirleri sözlüğü içerisinde Rüyada bebek emzirmek anlamı nedir? islami rüya tabirleri Bebek Emzirmek ruya tabiri ve ruya yorumları bebek emzirmek rüyaları yorumu ile ilgili bilgiler ...

Rüyada Bebek Emzirmek görmek; bir kadının kendi evladını emzirdiğini görmesi, evladının büyük mertebeye ve makama ulaşacağına işarettir.

Bir kadının rüyada birisini emzirdiğini görmesi, dünya kapılarının ve sebeplerinin üzerlerine kapanmasına işarettir. Bu sütü emen kimse ister çocuk, ister büyük; erkek veya kadın olsun yine rüyanın anlamı bu şekildedir.

Bir kimse sütten kesilmiş bir çocuğu emzirdiğini görürse, o kimse hapsolunur yahut hasta olur. Yahut üzerine kapı kapanır. Eğer rüyayı gören hamile bir kadınsa hamileliğinden kurtulur.

Bir kimse rüyada bir çocuğu emzirirse yahut çocuktan emerse o kimseye şiddet erişir. Sonra Allah u Teala Hazretleri onu meşakkat ve şiddetten kurtarır. Bir çocuktan süt emdiğini veya bir çocuğa süt verdiğini gören erkek, hapse girer.

Devam etmek için bir sonraki makalemiz olan Rüyada Sümüklü Böcek Görmek adlı yazıyı inceleyebilirsiniz.

 
 

Yorumlar

#1 sema,

rüyamda ikiz bebekler vardı erkek olan bebeği emzirmek için kucağıma aldım ve emdi yüzüme bakarak gülücükler atıyodu çok etkilendim. ertesi günde sağ kolumdan kan alındığını gördüm.

#2 arzu,

merhaba; rüyamda tanıdığım komşumuzun 1,5 yaşındaki oğlunu emzirdiğimi gördüm. ve emzirirken ilk ağız sütü dedikleri sütü gördüm arkasından çocuk devamlı emmeye başladı.ve aşırı derecede süt geldiğini gördüm.

#3 esma,

8.5 aylık hamileyim ve kızım olacak. rüyamda bebeğimi emzirirken gördüm. bu ne demektir?

#4 tülay,

rüyamda bebek emzirdiğimi gördüm ne anlama geliyor

#5 admin,

arkadaşlar sorduğunuz sorular zaten yukarıda mevcut. yukarısını okumadan mı yorum yazıyorsunuz anlamıyorum :)

#6 kadir,

ben böle şeylere inanmıorum hepsi yalan bu rüya anlamlarının

#7 gamze,

rüyamda kız bebeğim olmuş emziriyorum ama görüyorumki ağzında üstte 4 tane dişi var şaşırıyorum ve doktora gidiyorum beklerken pantolonum kan oluyor kanamam geliyor çok korkuyorum rüyamın anlamı ne sizce bu arada bebek çok güzel sarışın bir kız cevabınızı bekliyorum

#8 şeyda,

rüyamda erkek çocuk emzirdim çokta ğüzel bir bebekti ve hamileyim ve erkek çocuk kakası ğördüm o çocuktu emzirdiğim cocuktu yorumlarınızı bekliyorum

#9 ksule,

mrb.bende rüyamda bekar olduğum halde kendi çocuğumu emzirdiğimi gördüm.5-6 aylık hareketli kıpır kıpır güzel bi çocuktu.geniş bir evdeydik ailem ve tanıdıklarda vardı.kızım bazen birilerinin kucağında bazen divan üstünde bazende emekliyordu.bir ara emzirdim.merak ettim yorumunu.

#10 selda,

RÜYAMDA KIZIMIN OLDUĞUNU DAHA UFAK BEN ONUN YANINA GİDİYORUM EMZİRMEYE AMA SÜT GELMİYO BEKAR OLDUĞUM İÇİN SÜT OLMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM VE BİBORONLA BESLİYORUM

#11 gözde,

ruyamda kuzenimi gordum ölmüş bende onu bi yere goturuyordum beyaz bi kundaga sarılmıs halde oylece yatıyordu. sonra gözlerini actı ve bana gulumsedi daha sonra ise sol gogsumden meme emdi..
bunun anlamı nedir?

#12 tugba,

MRB.EVLİYİM FAKAT HENÜZ BİR COCUGUM YOK.RÜYAMDA COCUGUM OLMUŞ,AMA COK GÜZEL.O DUYGUYU TAMAMEN HİSSETTİM.DAHA TENİ DOGMUŞ,EMZİRDİM.SONRA MAMA HAZIRLADIM BİBERONLA EMZİRDİM ONU.COK USLU Bİ BEBEKTİ. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.

#13 ayşe,

Rüyamda küçük bir bebege annesi süt veremiyormuş ve sütü ben veriyormuşum bende nasıl sütüm geldi die düşünüyormuşum ve bebegi babasına veriyormuşum şimdi benim başıma kötü bişiy mi geLicek ? :(

#14 kader,

7 aylık hamileyim kızım olucak,rüyamda bebeğimi emziriyordum. Sonra
emzirmeye çalışıyordum.İlk önce süt gelmedi sonra bebeğimin ağızna damla damla süt gelmeye başladı. bu rüyanın anlamı nedir?

#15 dilek,

mrb.bende rüyamda bekar olduğum halde kendi çocuğumu emzirdiğimi gördüm.5-6 aylık güzel bi erkek çocuktu. emzirdim ve bebek birakti, yani doydu. Karsima oturdu ve gösümden hala süt geldini gördüm. merak ettim yorumunu.lütfen bana yorumunu bildirin

#16 eda,

merhaba. ben rüyamda bekarım fakat ağlayan bi çocuğu emziriyordum çocuk kendi kendine mememi buldu ve emmeye başladı sonra birden süt gelmeye başladı çok şaşırdım bebek emdikçe sütler akmaya başladı çok etkilendim yorumlarsanız sevinirim.

#17 sinem,

merhaba bende rüyamda bebeğimi emzirdim kocaman bebektiii nasıl emiyordu varyaa ama ben hamile değilim kızım da 6 yasında yorum bana uymuyor. anlamı nedirrr

#18 leman,

mrb rüyamda kendi bebeğimmiş emzirirken gördüm emzirirken gülücükler atıyordu göğsümde bolbol süt geliyordu Allaha şükrediyordum bana nasi ettiği için emzirmeyi

#19 selda,

rüyamda kendimin ve kayınvalidemin doğurduğunu benim kız kayınvalidemin erkek çocuğu olduğunu benim çocuğumu fakat onun sütü olmadığı için emziremediğini gördüm

#20 leman,

ben rüyamda kendi bebeğim olmuş emzirirken gördüm emzirirken gülücükler atıyordu göğsümden bol bol süt geliyordu Allaha şükretiyordum bana emzirmeyi nasip ettiği için

#21 ece,

rüyamda arkdaşımın 1.5 yaşındaki bebegini emzirdiğimi ggördüm fakat bebek çok uzun süre emdiği halde en sonunda bebek bırakınca süt geldi ve tekrar emzirdim bebek emzirmek tamamda bebegin benden süt getirmesini yorumlarsanız sevinirim teşekkürler ii çalışmalar

#22 ilklima,

rüyamda bir cocuk emziriyorum ama ben ne hamileyim ne de evliyim bir yere saklanıyorum bir cocuk emziriyorum emzirdiğim cocuk ise hz.eyüp aleyhisselam oluyor.ama benim göğüslerimden öyle bir süt geliyor ki bembeyaz.cocuk kuceğımda benimle oynuyo emmeyi bıraktığında bile hala süt gelmeye başlıyor cok şaşırıyorum şimdi ben nasıl açıklarım mememden süt geldiğini diyorum.çok ilginç bir şey ama h.z eyüp aleyhisselamı emzirmek bana ne gibi bir mesaj vermek istiyor anlayamadım.lütfen bilgili birileri beni bilgilenbdirsin bilgili olmayan cevap bile yazmasın

#23 gmz,

s.a. ben 1,5 yıldır evliyim ama bebeğim olmuyorum. bu gece rüyamda bebeğimi emzirirken gördüm. çok süt geliyordu. birde düğünümüzden 1 hafta önce çok sevdiğimiz birini kaybetmiştik. birde onu gördüm. kapıdan girdi bende hemen kalkıp boynuna sarıldım. cevap verirseniz çok mutlu olurum. hakkınızı helal edın.

#24 çağla,

7 aylık evliyim rüyamda çocuğum olmuş onu emdiriyorm ama aynı gerçekteki gibi emdiğini hissettim litfen yorumlarsanız çok sevinirim

#25 gizem,

ben rüyamda bebek emzirdiğimi gördüm geçen yaz 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim ve 2 hafta sonrada bebeğim düşdü.zaten yukardada yazıyo.hamileler için pel iyi bi rüya değil ben bizzat yaşadım.

#26 goncagül,

merhaba dün gece çok güzel nur yüzlü üzerinde giysi olmayıp ama bebek çantasının üzerinde yüzü hariç bir bebek gördüm bu bebeğe ben biberonla süt içiriyodum ona bakınca sanki kendi bebekliğimmiş gibime geldi çünkü oda benim gibi beyaz tenli renkli gözlü onu gördüğüm zaman içime öyle allah aşkı veriyoki ve rüyamdan uyandıktan sonra o huzur hala içimde size rüyamı anlatıyım üzerinde giysisi yok tu bebek çantasının içinde sadece üstü pembe battaniyelerle örtülüydü ben den sanki süt istiyodu ama biberonla ona sütü verdikten sonra bebeğe kötülük yapmak için gelen şeytanımsı bir sürat vardı o bebeğe zarar vermek istiyodu ama ben istemiyodum bebek ondn sonra hafifçe ağlamaya başladı tabiki o anda allaha yalvarmaya başladım bebeğe zarar vericek olan o şeytana kendi izimi yok etmeye çalışıyordum sırf bebeğe zarar gelmesin diye ondan sonra o şeytan bebekle beni buldu ben kendimi bebek için canımın yanmasına izin veriyordum ama bir şey var canım acımıyodu sadece içimde ona zarar gelicek diye bir ürperti var dı rüyanın anlamı nedir?

#27 goncagül,

merhaba dün gece çok güzel nur yüzlü üzerinde giysi olmayıp ama bebek çantasının üzerinde sadece yüzü görünen bebek gördüm bu bebeğe ben biberonla süt içiriyodum ona bakınca sanki kendi bebekliğimmiş gibime geldi çünkü oda benim gibi beyaz tenli renkli gözlü onu gördüğüm zaman içime öyle allah aşkı veriyoki ve rüyamdan uyandıktan sonra o huzur hala içimde size rüyamı anlatıyım üzerinde giysisi yok tu bebek çantasının içinde sadece üstü pembe battaniyelerle örtülüydü ben den sanki süt istiyodu ama biberonla ona sütü verdikten sonra bebeğe kötülük yapmak için gelen şeytanımsı bir sürat vardı o bebeğe zarar vermek istiyodu ama ben istemiyodum bebek ondn sonra hafifçe ağlamaya başladı tabiki o anda allaha yalvarmaya başladım bebeğe zarar vericek olan o şeytana kendi izimi yok etmeye çalışıyordum sırf bebeğe zarar gelmesin diye ondan sonra o şeytan bebekle beni buldu ben kendimi bebek için canımın yanmasına izin veriyordum ama bir şey var canım acımıyodu sadece içimde ona zarar gelicek diye bir ürperti var dı rüyanın anlamı nedir?

#28 semra,

mrh ben bekarım fakat rüyamda bir erkek bebeği emzirirkrn gördüm bu nedemek bana cvp verirseniz sevinirim ii günler

#29 burcu,

ben 5 aylık hamileyim ve rüyamda doğum yaptığımı ve sonrasında sürekli bebeğimi emzirdiğimi gördüm onu yatağından alıp emzirdiğimi ve tam anlamıyla hissettim.ALLAH şimdiden razı olsun teşekkür ederim

#30 hvva,

ben bi karikatür videosu izledm orda bbeebek babasnı amiodu falan acaba ordan mı etkilendm bilmiorm bende rüamda bebek amziriodm we süt gelmioduu

#31 sln,

rüyamda bir bebeğim olmuş onu emziriyorum ama yeni doğum yapmışım çokta ağrım var. erkek çocuğu 4, kilo doğmuş . nasıl güzel ama bembeyaz sarı saçlı mavi gözlü toplu toplu nasıl gülüyor bana. sonra boşanmak üzere olduğum eşim geliyor yanımıza ben annemlerin evimdeyim oturuyor bi yerde sadece bizi seğrediyor suçlu suçlu hiç bişey konuşmuyor.

#32 betül,

ben 23 yaşında bir genç kızım rüyamda bir bebek emziriyodum ama sütüm gelmiyordu ama bebek gene emiyodu

#33 betül,

mrb ben 23 yaşında bir genç kızım yani evli degilim rüyamda bebek emziriyodum süt gelmiyodu ama bebek gene emiyodu

#34 sevtap dal,

ben rüyamda bir çocuk emziriyorum emerken canımı acıtıyor.çocuk benim miş kayın babam öle dioo rüyamda.herkesten kıskanıyorum çocugumuuçbenim çocugum olmuyor acaba olaxak mı?*

#35 yeliz,

merhaba ben evliyim çocuğumun olması için bi ameliyat geçirmem lazım aslında ama bu sabah rüyamda ikiz çocuklarım oluyodu erkek ikiside birinin adı ahmet bırı mehmet ama çocukların birini ben diğerini başka biri doğuruyomuş fakat ikiside benımmiş benım doğurduğum tosun gibi onu emziriyorum diğerini getiriyolar oda aksıne cılız onuda emzırıyorum bana eşim sanırım soruyo nası anlamadınkı hamıle oldunu bende hastalığımdan dolayı hamıle oldumu anlayamadıımı söylüyorum bu rüyayı çok merak edıyorum bilgi sahibi olmayan birine sorarak aklımı bulandırmak istemıyorum yorumlarsanız sevinirim . bu arada benım geçirmem gereken amelıyat yumurtalık naklı yanı başka bı kadının yumurtaları...teşekkür ederim

#36 peri,

merhaba ben ruyamda çocugum oluyomuş ve o kaka yapmış onu temizlemek için bişeleri arıyorum sonrada temizledim ve çocugu emizdirdim ve gövüzümen süt geldi sonra tekrar emiziyordum ne anlama geliyor merak ettim ama ben evli degilim ve çocugum yok, biri yorumun bilse ama çok güzal duygule uyandım :)

#37 gulsum,

Ben 8yillik evliyim
7yasinda erkek evladim var
ruyamda kendi bebegimi
emziriyordum fakat
sutum cocuguma yetmiyordu
anlami nedir acaba.

#38 elif,

Ben bekar bir kızım rüyamda evliymişim ve bir erkek çocuğum varmiş. Sonra evde baya insanlarda var düğün filan var herhalde bende çocuğumun karni acıkmış deyip onu kucagıma aliyorum göğüsümde baya süt var bem beyazcik akiyor çocugumu emziryorum sonra uyandim ama rüya deilde gerçekti sanki hala etkisindeyim çok güzel bir duyguymuş meger!!!

Rüyada ne gördünüz?   Bu rüyayı nasıl gördünüz?

Rüya tabirleri için üye olmadan rüyanızı anlatabilirsiniz.