Rüyada Düğün Görmek

Rüya tabiri sözlüğü içinde Rüyada düğün görmek anlamı nedir? islami ruya tabirleri Düğün ruya tabiri ve rüya yorumları düğün rüyaları yorumu ile ilgili bilgiler ...

 

Bir düğünde bulunmak ve bu vesileyle verilen yemekten yemek üzüntü ve kederin gitmesine, Düğün yemeği vermek, insanların işlerini üstlenmeye delalet eder.

Mutluluğun geleceğini haber verir. Kendi düğününü görmek, uzakta yaşayan bir yakınınızdan kötü haber alacaksınız demektir.

Rüyada düğün görmek mutluluğun işaretidir. Kendinizin evlendiğini gördüyseniz, uzakta yaşayan bir tanıdığınızdan kötü haberler alacağınız anlamına gelir.

Kişinin hayatının renkli ve neşeli olacağına, türlü ilginç olaylarla karşılaşacağına işaret eder.

Rüyasinda çalgisiz ve eglencesiz yapilan bir dü-gün görmek, hayir, bereket, ferah ve sevinçtir, içkili, gürültülü, patirtili bir dügün görmek hayir değildir. Hele dügünde oyun olursa musibete delalet eder.

Ebu Sait El-Vaize göre: rüyada dügün görmek, dügün sahibi için musibettir. Dügüne davetli olan için, yemek yoksa, nese ve sevinçtir.

Kirmaniye göre (RA): rüyasinda bir dügünün islerine memur oldugunu gören vefat eder ve cenazesinde akrabalari bu-lunmaz. Bir hastanin evinde dügün oldugunu görmek, o hastanin ölümüne delalet eder. "Çesitli çalgilardan bir kaçinin bulundugu bir dügün görmekten ikrah ederim" diyor Kirmani . Çünkü, dü-günde çalip çagirmak musibet ve hüzünle yorumlanir.

 

İbni Kesire göre: dügün görmek cenaze ile tabir olunur. Kendisinin dügününü yaptigini görenin yakinda cenaze töreni yapilir. Oglunu evlendirip dügün yaptigini ve çalgi çaldirdigini gö-ren, oglunun cenaze töreninde bulunur. Bir dügüne davetli olup, orada yemek yedigini gören, ölü için pisirilen yemekten yemis olur. Bir baska rivayete görede: Bir kimse rüyada bir dügün yemeginde bulunsa veya bizzat kendisi bir dügün yemegi tertiplese, üzüntü ve kederin gitmesine ve halkin kendisine müracaat edecekleri bir rütbe ve makarna isarettir.

Bazen de dügün yemegi, üzüntü, keder, el veya dille incitmeye isarettir.

Ebu Said el Vaizi demistir ki rüyada dügün görmek, dügün sahibi için musibettir. Bir hastanin evinde dügün görmek, o hastanin vefatina isarettir. Bazi töbirciler demistir ki, içinde Islama muhalif oyunlu dügün görmek, kötü bir rüyadir. Çünkü dügünde calip çagirmak musibet ve hüzün ile tabir edilir.

 

Bu web sitesinde ve diğer bütün rüya tabirleri sitelerinde sunulan bilgiler, yalnızca yorum amaçlıdır. Kesin doğruluk içermez. Aşağıdaki benzer rüyalar bölümü ile rüyanız ile ilgili daha ayrıntılı bilgi edinin veyahut dilerseniz bir sonraki konumuz olan Rüyada Düğüm Görmek adlı yazıyı inceleyin.

 

Yorumlar

#1 ,

ben ruyamda soz olcagım cocugun dugununu gordum normalde yanı gercek hayatta benım tabkıde bızım soz olayı bozuldu annesı ıstemıoo beni anasıı ona kendıı ıstdıgı bı kısla nısanlıo bende bu gece onların dugununu gordum ama onları goremıyorum dugun yerınde ve kendı annem bana bagırıo senın ne ısın var burda dıee cok kötu oldum bu uryadan sonraaa nolur bana bı yorum yazın lutfen ii gunler


#2 ,

ben ruyamda mavı gelınlık gıymıs tanımadıgım bırının dugunune gıdıyordum ve orda bana dugun yemegı verılıyordu bende orda yemeyıp eve getırıp yıyordum ama halay cekmek ıstıyordum tam onlara katılırken halayı kesıp herks yerını oturuyordu yalnız hıc calgı muzık yoktu sessız bır dugundu


#3 ,

Ben rüyamda sevdiğim kişiyle beraber yeni doğmuş bir bebek seviyorduk sevdiğim kişinin onu sevdiğim den haberi yok tabi bu rüyayı 2 gün üst üste gördüm ondan sonraki günde sevdiğim kişi bir kaza geçiriyordu hastaneye kaldiriyorlardi sonra ölüyordu ben uzaktan onu seyredip ağliyordum uzaktan sevdiğim gibi ben bu rüyanın anlamını çok merak ediyorum


#4 ,

Rüyamda evlenecek olan erkek kardesimin dügününe gitmisim onun dügünü oluyormus calgili bir dügün müs halay müzigi caliyordu ben salona girer girmez halayin basina gectim ama öyle bi halay cekiyoruz ki aklim duracakti sanki ucuyoruz 2 -3 defa dolandik ve ben ellimi biraktim normalde ben halayi pek bilmem ama yillardir cekiyormusum gibi geldi buarada dügünde hic misafir yoktu gelinle damata ben uyanmadan önce mutfaktaydim ama yemek yemedim rüyamin anlamini bulamadim


#5 ,

rüyamda düğündeydim ayrıldığım sevgilimden mektup aldım ama okunmuyodu cvp istedi ama veremedim


#6 ,

ben ruyamdaa kendi dugnumu gordumm ama kendi rizam olmadan yapilan bir dugundu bir ara dagmati gordum arkadaslariyla biseyler iciyordu ama ickimi yoksaa baska biseymi bilemeyecegimm sonraa aileme bu dugunu istemedigimi anlatmaya calistim ama onlar beni anlamiyolardii . Bana yardimci olursaniz cok sevinecegim


#7 ,

ben rüyamda bembeyaz bir yerde birinin düğününde halay çekiyoruz ondan sonra şırnakta askerlik yapan nişanlımın yanına gitmek için yola çıkıyoruz ama düğünde nişanlımda var.ama aslında şırnakta sonra yolda konuşuyoruz yaklaştık die.bir arada bulaşık yıkadım yorumlarsanız çok sevinirim


#8 ,

ben rüyamda kimin olduğunu bilmediğim bir düğüne gidiyorum davet edilmemişim ama sanki davetliyim ve düğün sahibinide biliyo gibi davranıyorum. çok neşeliyim ve evimizden yola çıktık dağlardan suluklardan bayırlardan tepelerden hiç bir engel görmeden yokuşları nefes nefese koşarak tnıdığım birkaç kişiyle koşa koşa düğün yerine ulaştık tam düğün yerine varmadan yüksek ve dümdüz bir tepeye ilk ben ulaştım . öyleki çok sevinçliyim ve ve kendime hakim olamıyorum sevinçten bağırıyorum uzaktan düğün evide göründü gittik. gider gitmez ben ve yanımdaki arkadaşlarıma yer verdiler sofraya oturtturdular bir çok tanıdığımada rastladım bana bakıp gülümsüyolar bazıları sıraya geçip hoşgeldin diyolar , birileri bana birşeyler anlatmaya çalışıyo ilginç ilginç tekliflerde bulunuyolar sizlere anlatamayacağım bilmediğim bir çok şey gösterip anlatıyolar . çalgı hatırlamıyorum yoktu sanırım herkes sakindi ama mutluydu . her şey çok güzeldi. bana bunu yorumlarsanız çok sevinirim.


#9 ,

arkadaşalar gömüş olduğunuz eğer kötü bir rüyaysa inanmayın ve onu iyiye olabilidiğince yorumlayın unutmayın rüyayı neye yorumlar ve inanırsan ona çıkarmış...allah hayırlı rüyalar nasip etsn


#10 ,

ben bi dügündeydim..oynadik sarki söyledik..sonra gelinlen ve damatlan oyun oynanildigi..benim anlamadigim simdik rüyam kötü yada iyimi?


#11 ,

ruyamda sureklı dugun goruyorum akrabalrımın oluyo ve calgılı oluyo bı keresınde kuzenımın dugununu gordum suan zaten ewlı ben evlencektım sen neden benım yerımı aldın fılan dıorum ve daha yıne baska kuzenım ewlenıo sıyah bısey gıyıyo ve genıtal bolgesını gosterıo ve kıllıydı su sıralar sureklı dugun goruyomm ama dugunlerde ıckı yoktu sadece kalabalık ortamlar oluyo yardımcı olursanız sewınırım


#12 ,

rüyamda dügün görüyom ve sürekli halay çekiyorum dügünde ben bir elbise giymişim herkes bana diyo ki sen neden bu elbiseye giydin yaşından büyük elbise gymişsin oysa elbise büyüksü degildi bunun sebebini çok merak ediyom yardımcı olursanız sevinirim


#13 ,

evimin içi kopile bal arısı doluydu ben onları ateş yakarak kovalamaya çaııştım


#14 ,

rüyamda şu an askerde olan dayımın düğünü olduğunu gördüm. düğüne gitmişiz. çok güzel bi düğündü. dayımda çok yakışıklı olmuştu. tanıdığımız herkes halay çekiyodu. özellikle abim:) birde ben düğünde başka bi odada uyuyordum. uyandım ve düğünü camdan seyretmeye başladım. daha sonra düğün bitti ve insanlar dağılmaya başladı. sonrasını çok hatırlamıyorum.
rüyam böyle yorumlarsanız sevinirm. Gündüz niyetine olsun inşallah.


#15 ,

hayırlara vesile olsun sabah namazımda sonra gördüysen gerçek olurmuş öyle diyorlar:bende kendimi çıktığım erkekle evleniyormuşuz





yorumlarsanız sevinirim:)


#16 ,

Sanırım sabah namazından sonraydı, rüyamda kendi düğünümü gördüm. Çok güzel bir gelinlik vardı üstümde ve ben çok mutluydum. Büyüklerimin tek tek yanına gidip ellerini öptüm. Bu neye delalettir? Yorumlarsanız sevinirim, teşekkürler...


#17 ,

BENDE RÜYAMDA ÇOK SEVDİĞİM BİR HOCAMIN EVLENDİĞİNİ GÖRDÜM.ARAŞTIRMA YAPTIM AMA NE ANLAMA GELDİĞİNİ BULAMADIM BİLEN VARSA YAZSIN LÜTFEN ÖLÜM FALAN YAZIYO BURDA KORKTUM


#18 ,

akşam üzeri uyuduğumda kendimi ve oğlumu tanımadığımız bir düğünde gördüm.uzaktan komşumuzu kocasıyla bizim yanımızda mutlu eylendiğimizi gördüm.daha sonra mutfaga gittik komşumuz kocasına el kol şakası yapıyodu .yemekli bir düğün olarak görmedim. ve birşey yimedik.


#19 ,

Cami önemde bir japon düğünü gördüm.Benn o sırada arkadaşlarla iplik atlıyordum.Gelini iple tutup çekiyorlardı.Acaba ne anlama geliyor merak ediyorum


#20 ,

Rüyamda trenelen cok karanlik yollardan ve daglardan gectim,türkiyeye teyzemin yanina gittim ve ordada kaldigim hane karanlikdi ,birden annem ve diger teyzem yanimda oldu..tüm anne tarafimdaki akrabalarimi gördüm.herkeze selam verdim ama kimse selamimi almadi,birden bas örtülü biri üstüme atildi sarildi.birileri (TANIMADIGIM) tarafindan param calindi,ardina düsdüm parami ararken rahmetli annanemi bir kina gecesi olan calgili dügünün kapisinda bir kadinla oynarken gördüm ve seyrettim ,birden halaya basladi bende ellinden tutum yanliz ikimiz halay´cektik..15 yasindaki kizimi ellime verdiklerinde 1 yasinda tombul cok tatli pembe elbiseler üstündeydi,annem ve kuzenime ben size bu cocugu böylemi emanet ettim dedim ...--normalde rüyalarimi ben kendim yorumlayabiliyordum,ama bu rüya hayirmi serimi bana anlatmaya calisdi cikartamadim.


#21 ,

rüyamda evimizin damında bir asker vardı ve sürekli bizim evi gözetliyordu.ben evden çıkıp dışarda sadece banyosu olan küçük bir yer görüyordum ve orda banyo yapıyordum.banyo yaptıktan sonra giyindim ve dışarı çıktım uzaktan düğün sesi geliyordu bende biraz tek başıma halay çekip ablamın evine gittim.orda ablamın eltisi vardı ve bana sımsıkı sarılıyordu.çok tuaftı.yorumlarsanız sevinirim


#22 ,

rüyamda hiç tanımadığım birinin resmen doğumunu gördüm ilk ayaklar sonra başı doğururken gördüm doğum yaptı oğlu oldu oğlunun ön kısmını görmedim doğuran kişi oğlum oldu dedi ama çocuğu çıplak gördüm sonra bir filim yıldızı erkek gördüm onun birkızı olmuş çok tatlıydı ama babası çok çocuğu olduğu için göya kızını istemiyormuş kızıda mavi gözlüçok tatlıydı onu yüksek birdağ tepesine çıkarmış oradan düşsün ölsün istiyordu ben gittim yapma öyle çocuğu olmayan birine verelim dedim oda kabulederlermidedi bende kızı bir tanıdığıma verdim sonra o ünlü gelerek kaç para aldın dedibende para almadım parasız verdim diye cevabı verdim ve uyandım acaba bu ne anlama gelir cevap yazıpmaile yollarmısınız saygılar


#23 ,

rüyada abimin evlendiğini gördüm ama abim zaten evli


#24 ,

rüyamda evlendiğim ve gelinlik giydiğim gördüm ama evlenmekten vazgeçiyorum ve gelinliği çıkarıyorum düğün salonuna gidiyorum ve düğünü izliyorum insanlar oynuyo saklanarak izliyorum yorumlarsanız tşk edrm


#25 ,

rüyamda bir kadınla evleniyordum düğünüm oluyordu.ancak o kadar kötü bir şey oldu ki herkes ağlamaya üzülmeye başladı bazı yakınlarım beni teselli ediyordu düşmanlarım bile.bana açıklarsanız sevinirim.


#26 ,

merhaba,geçen akşam rüyamda hiç bilmediğim hiç tanımadığım insanların arasında bi kır düğününe katıldım ama düm düz bir yeşil alandı üzerinde ne insanlar için oturak ve de ışık vardı o yeşil alana giderken küçük bi yamaç vardı ve oradan geçerken hemen yan tarafta mavi renge boyanmış küçük civcivler var bunların ne olduğunu sorduğumda bizim düğünümüzün adeti bu civciv çıkartırız dediler bu esnada indanlarında yüzünü görmüyordum aynı zamanda düğün evine bağlı olarak evin öbür tarafında küçücük bir bahçede sadece erkeklerin bulunduğu eski el çalgılarının bulunduğu bi yer bulunuyordu orada ne olduğunu sorduğumda kına gecesi yapıyorlar diye bi cevap aldım... ben bu riyadan hiç bişi anlamadım çok ilginç ve değişik geldi.. hayırlısı inşallah.yorumu olan varsa lütfen yazsın.


#27 ,

rüyamda kendi düğünüm olacaktı bunu gördüm fakat eşim gelinliğimin altına ayakkabı almayı unutmuş ve ben tam düğün vakti dışarı ayakkabı aramaya çıkıyorum kendi düğünüme bu yüzden yetişemiyorum rüyamın anlamı nedir öğrenmek istiyorum e mail olarak gönderebilir misiniz msn adresime


#28 ,

20 yaşımda ve nişanlıyım.
rüyamda kendi düğünüm olacaktı bunu gördüm fakat nişanlim gelinliğimin altına ayakkabı almayı unutmuş ve ben tam düğün vakti ustumde gelinlikle akşam ve karanlik dışarı ayakkabı aramaya çıkıyorum koşarak. kendi düğünüme bu yüzden gec kaliyorum saate bakiyorum 8.15 ve agliyorum. ayakkabicidaydim ayakkabi arıyordum telaşlı bi şekilde ve uyandim. rüyamın anlamı nedir?


Rüyada ne gördünüz? Rüyanızı anlatın, bilenler yorumlasın...